[Dopet]

Fy vilket regnande. regn regn regn. Jag kan tycka att det får
vara nog nu. Men på något sätt tycker jag att det är bättre
att det regnar än att det blåser. Usch.

Igår var vi som sagt på dop och hade en heldag med familjen.
Lucas blev döpt, men jag vet inte om det var någon som hörde
nåt av vad prästen sa då det växt stora horn i pannan på Liam.
Går ju inte att hålla fast honom, hålla för munnen på honom
eller tvinga ut honom i regnet. Det var bara att försöka göra
det bästa av situationen, men kul var det inte, inget nöje alls
måste jag säga. Det var iallafall tur att det bara var en familje-
tillställning. Tror inte att Liam får följa med mig på något dop
om 2 veckor då vi är bjudna på två stycken =)

Efter dopet var vi hemma hos famlijen och åt lunchbuffé och
jordgubbstårta. Vid 15 åkte vi hem, Liam fick sova en stund
och sen åkte vi tillbaka vid 18 och åt av den goda maten igen.
Vid 22.30 var vi nog hemma igen och nu sitter jag och Liam
och tittar på Bilarfilmen.

Igår var en riktig innedag, så idag blir det nog till att klä på
sig och vara ute ett par timmar.

Åh vad jag är sugen på att baka morotsbröd, men jag har ingen
jäst hemma :(

Kommentarer
Postat av: Josefin J

Jobbigt med en unge som inte gör som man vill. Jag är glad över att slippa alla barn nu ett tag. ;)

Här regnar det oxå... För mig blir det att läsa en bok.

Och springa ut och in med vår hundvalp...

Ha en bra dag! Kram

2009-06-14 @ 09:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback