[en dag på stranden]

Så var ännu en ny dag här då. Dagarna bara springer iväg när
man är hemma och har det bra och njuter av livet! Även om jag
har ont så har jag vant mig vid det, och vi har det SÅ otroligt
mysigt jag och L.

Nu ska jag ta tag i de sista morgonsysslorna, och sen ska jag
packa inför ett par timmar på stranden med mammor & barn.
Ska bli supermysigt, men jag hoppas Liam kommer att ha mer
tålamod än han hade igår och i måndags, då ville han gå hem
efter en timme! Ska bli jättekul att ses och snacka lite skit.
Jag har gjort en pastasallad med köttbullar, majs och gurka
som jag hoppas Liam tänker äta av.

Just nu försöker jag övertala Liam att klippa sina tånaglar
men han varvar
-"du få inte kippa han(stortånageln)"
med
-"mamma ja ässka dej.."
GULLUNGE.

Igår när vi satt i magen visade jag honom att jag bränt mig på
magen och att det var för att jag inte smörjt in mig och då tittar
han på mig och säger:
-"men mamma du MÅTTE möjja dej mojjon" (du måste smörja dig imorgon)

Ja, det måste jag faktiskt. Man är så noga med att smörja barnen
men själv är jag superkass på att smörja mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback