[Föräldraledighet = toppen!]

Ännu en natt med lite sömn. Ont i fogarna och världens
huvudvärk. Tycker ni att jag klagar för mycket? Det gör
jag nog, det finns så mycket att vara tacksam över!

Något jag är tacksam över är hur mysigt
det faktiskt är att vara föräldraledig. Jag trodde att mitt
dåliga tålamod och Liams trots skulle medföra katastrof
om dagarna, men mitt tålamod verkar vara tillbaka och
Liams trots är mkt bättre nu när man inte behöver stressa
nånstans. Åh vad mysigt vi har det om dagarna! Dagarna
bara rinner iväg.

Ikväll ska vi fira Liams kusin Ludvig som fyller år, och
sen går turen till Östhammar för midsommarfirande.
Det ska bli så mysigt! Så idag väntar packning..

En annan sak. Igår fick jag veta av min granne att mäklaren
kommer hit idag kl. 14. Jag fick även veta datum för
visning. HUR kan det komma sig att dessa tider är
bestämda utan att vi ens blivit tillfrågade?? Jag blir
förbannad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback