[Ny vecka]

Ny vecka igen då - och det regnar fortfarande. Är det 3:e dygnet nu?
Nu kan det väl inte finnas regn kvar till midsommar ändå? :)

Så, vad har vi på tapeten idag då? Inte så vidare mycket.
Iallafall detta:

*Renbädda sängen
*Baka bröd
*Dammsuga
*Städa Liams garderob
*Gå ut
*Kanske träffa A-k & Alvin
*Husvisning


Idag har vi våran första lediga dag. Liam sa imorse till Fredrik när han
åkte till jobbet.
-"pappa ja e edi, ja vill inte åka gagise" (jag e ledig, jag vill inte åka dagiset)
Rätt skönt att bara säga att "JA, vi ÄR lediga!"
Än om jag uppskattar att vara själv hemma några timmar ibland, måste
jag säga att jag tycker att det ska bli supermys att ha Liam hemma
hela veckorna.
Visst, vi kommer att ha dagar när vi blir tokiga
på varandra, men jag har ändå svårt att slappna av när jag är hemma
och han är på dagis. Nu kan vi hinna med saker man inte riktigt
tar sig tid till annars! Hoppas bara att jag inte får värre med
foglossningen, för just nu är den inte så rolig.... Men än så länge orkar
jag iallafall gå på kortare promenader och cykla går jättebra.

Kommentarer
Postat av: Josefin J

Här regnar det oxå...

Nu ska vi till BM. Kram

2009-06-15 @ 09:20:58
Postat av: Eli

Glömde fråga hur husvisningen gick?

Kändes det bra???

Kram

Postat av: Veronica

Ok va synd,men man ska absolut inte ta nåt som inte känns rätt.

Erat hus kommer.

Hur gamla var dom med bebisen tror du?

Vi såg dom bara på håll.

Såg er allt ;-)

Nä vi är inga fönstertittare,haha!!

Kram

2009-06-15 @ 22:27:29
URL: http://vera82.blogg.se/
Postat av: Veronica

Ok va synd,men man ska absolut inte ta nåt som inte känns rätt.

Erat hus kommer.

Hur gamla var dom med bebisen tror du?

Vi såg dom bara på håll.

Såg er allt ;-)

Nä vi är inga fönstertittare,haha!!

Kram

2009-06-15 @ 22:28:29
URL: http://vera82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback