[Ont det gör ont]

Efter en dag med alldeles för mycket promenerande, rättare
sagt två svängar till affären och tillbaka har jag nu så ont att
jag knappt tar mig fram. Natten till idag var också hemsk,
det är med nöd och näppe jag tar mig mellan säng och toa
om natten. Blä för foglossning, det är inge kul.

Hela dagen har vi varit ute, jag och Lilleman, och därför har
jag ju knappt suttit ner heller på hela dagen...
På em gick vi till församlingsgården där midsommarstången
kläddes, mysigt att träffa lite folk!

Imorgon ska jag försöka hålla oss hemma, packa och få lite
gjort för sen på kvällen ska vi gratta kusin och sedan åka ut
till Östhammar för midsommarfirande!




Nu väntar sängen, jag tänker inte ta ett steg till idag förutom
till toaletten! Mina ögon svider av trötthet efter mååånga nätter
av värk....

Kommentarer
Postat av: veronica med emma och fanny

din stackare!! låter inte kul, :-( fanny såg er idag på förmiddagen innan vi gick till grannen, ni va nog på väg till affären,,fanny sa-- liam går där ute med sin mamma-- ska vi säga hej?:-) jag såg er för sent i backen upp, sötnosan, hon va liiite uttråkad för emma inte va hemma, hon va ju dagis och fick va med på midsommarfirandet hon. kram

2009-06-17 @ 20:58:56
Postat av: Isabelle

men fanny sötnosen då!! =) vi får ses nåndag framöver så dom får leka lite, om dom nu gör det vill säga, liam leker nog lika bra själv han än så länge :) Men JAG ses gärna för jag kommer att bli uttråkad i sommar av att vara hemma hela sommaren när inte fredde har någon semester. :) Kram

Postat av: veronica med emma och fanny

ja visst, ja fanny leker väl både bredvid och med hon beror sig väl lite på, sen måste dom ju "känna varann med om dom ska "våga :-) men det gör dom ju snart när dom går på dagis osv, jo men visst... jag ses med framöver, skönt att få vissa dagar att gå även om jag tycker det svischar förbi med alldeles för hög fart :-)

2009-06-18 @ 10:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback