[Tillbaka igen]

Efter en fantastisk helg ute i Östhammar är vi nu tillbaka
hemma igen. Vi har haft det toppen med familj och god
mat, Liam har badat i havet som en galning när solen
tittat fram och vi har njutit av att vara lediga tillsammans.

Efter att ha sovit i en bäddsoffa i en stuga i 3 nätter
har jag dock mer ont i bäckenet än vad jag trodde
man kunde ha, usch vad jobbigt det är. Förut var
det ju bara på nätterna, nu jämt! Aldrig en paus
från foglossningen, undrar hur jag ska fixa att vara
hemma själv med Liam hela sommaren.

Hoppas att jag slipper gå hela tiden ut, liiiiite tidigare kan
han väl komma ut? Ja, jag säger han fast jag inte har
en aning.

Idag blir det storhandling och sen har vi inga större planer.

Kommentarer
Postat av: Malla

Din stackare, inge roligt att ha ont.

Håller tummarna för att det blir bättre snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback