En fullspäckad helg!

Ja härinne har det varit dött i helgen! Beror på, att jag inte haft alldeles
för lite att göra! :) I fredagskväll anordnades det herrmiddag med brudarna
i skolan, igår var jag och Anki till fyrishov med Liam & Alvin, igårkväll
somnade jag tidigt och idag har vi fixat och grejat här hemma. Vi har
även hunnit åka till Kalle & Lina och tittat, luktat och känt  på nykomlingen
Edvin! Så underbart söt!! Ni ska vara stolta, och det vet jag att ni också
är! Åh vad mysigt med bebis.

Nu går jag in i dvalan igen. Nästa tisdag väntar första tentan.
Börjar känna mig riktigt stressad, och jag är SÅ glad att jag har Fredrik
som tar hand om all hämtning och lämning på dagis så att jag slipper
tänka på att komma i tid på morgnarna och gå till dagis med vagnen
och allt, helt UNDERBART att bara åka iväg och lämna resten!

FREDDE DU ÄR UNDERBAR SOM FIXAR MED ALLT HÄR HEMMA
NÄR JAG HAR FULLT UPP MED SKOLAN!


Kommentarer
Postat av: Erica

154 dagar känns som en evighet men jag vet att det kommer gå himla fort! Gud vad jag längtar! tills dess, plugga på min duktiga norrlänning!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback