[Helgen som gått]

I korta drag har jag ägnat helgen åt följande:

Fredag:
*Simning med Lotta
*Projektarbete med OS-gruppen
*F jobbade sent. Jag och Lilleman somnade tidigt.

Lördag:
*Vaknade 05.00. Trött för resten av dagen.
*En tripp till staden för att hämta hem min HP som fått
ny hårddisk. Jag tackar mig själv för att jag försäkrade den.
*Ett sjuhelsikes humör från min sida. Som en tickande bomb.
*Lena & Maxen kom hit och räddade resten av familjen från
bomben. Mys hela dan! TACK FÖR DET.
*Fredde ut och slirade, jag släckte ner för earth hour och
somnade på kuppen. Fick en skön nattssömn från 21-07
förutom ett avbrott för måltid vid 3.30-snåret.

Söndag:
*Jag och Lilleman begav oss ut vid 8.30. Gick till lekparken
och tog därefter en prommis med Veronica.
Därefter lekpark med geggamoja och massa kul.
Inte lika kul att ta rätt på kläderna.
*En tripp till Märsta där vi köpte en ny vagn till Liam.
En brio sitty. Perfekt. Helnöjd.
Och det bästa med resan var nog: JAG KÖRDE BILEN.
*En snabbvisit hos svärföräldrarna.
*Besök av Lena, Per & Max som hämtade vagnen som fått
övernatta här.
*Ut igen i lervattnet. Jag ler bara jag ser hans lycka framför
mig då han hoppade jämfota i vattenpölarna och stänkte
ner hela sin mundering. Tacka vet jag gummistövlar och galonbyxor.
Han roade sig med lera, vatten, hinkar och spadar i nästan 2 timmar.
*Därefter middag och diverse mys och kamp för att hålla Lillemannen vaken.
*Statistik-plugg.


NU- SÄNG!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Så ni köpte vagnen?

Va kul :-)

Postat av: Lina

Hej gumman! Hoppas allt är bra. Du har inte hittat mitt flasklock hemma hos dig? Har letat överallt men jag hittar det inte. Det är svart. Kramar

2009-03-30 @ 20:03:51
URL: http://linaslillaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback