Krattesömn.

Efter att ha varit otroligt bortskämd under 4 månader med att slippa
hämtningar och lämningar på dagis börjar idag allvaret. Måste
säga att det har varit grymt skönt att slippa den där stressen med att
hinna med bussar och bråka om påklädning osv. Samtidigt har jag
saknat den där inblicken i dagis som jag missat lite, men som tur
har han ju bara gått 15 timmar. Så, idag är det alltså dags för mig
att lämna och hämta. Hela veckan faktiskt. Jag ska gå med vagnen,
han ska lämnas 8.45 och jag ska med bussen 9.00, vilket innebär
att vi måste börja klä på oss redan runt 8 för att ha lite marginal.

Vi har inatt sovit som krattor hela familjen. Liam har vaknat hela tiden
och tjatat efter välling. Han har druckit en flaska inatt men jag har
försökt finta bort det när han tjatat efter mer, han måste ju börja äta
mer under dagen, orkar inte göra välling flera gånger per natt!! Nu
är det inte så att det händer ofta, han brukar vanligtvis inte äta
på nätterna, bara när han ätit dåligt under dagen....

Nej, nu ska jag sätta på Thomas tåget till Liam och sen ska jag
slänga i mig lite frukost. Apropå mat så har jag varit otroooligt
hungrig inatt också, fick tillslut gå upp och ta en macka och
en yoghurt.

Nu vill jag att den här dagen ska ta slut så jag får gå och lägga mig.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Så nu har du börjat få såna där hungerkänslor :-p

Mina har lugnat ner sig men inatt var jag tvungen att gå upp och äta fil med branflakes för jag vaknade sjukt sugen haha.

Fan va knäpp man är.

Snart ska jag till barnmorskan.

Vi får se om vi hinner komma idag för Stefan ska städa i Vänge efter jobbet men jag hör av mig.

Måste börja packa upp finglasen så den vore bra att ha då ;-)

Kanske ses nåt i veckan?

Kram

Postat av: Veronica

Ok,tack för omtanken :-)

Då är nog bäst att inte ses för Stefan har inte haft vattkoppor heller :-p

Vi kan väl hämta skåpet utomhus bara snabbt någon dag här.Jag ska höra med Stefan när det passar så hör jag av mig.

Kram

2009-03-24 @ 15:55:17
URL: http://vera82.blogg.se/
Postat av: Lena

Hej gullefjun. Hoppas du fått sova gott inatt! Nu har vi fattat ett beslut ang. flytten! PUSS

2009-03-26 @ 09:50:38
URL: http://www.lenainaction.blogspot.com
Postat av: Mirjam

Magen är en elak rackare. Skulle kunna jämföra smärtan med en ordentlig magkatarr, vilket det oxå kanske är. Får i mej fil, vaniljglas, thé och vatten. Utöver det är allt vad föda heter kört. Det börjar dock kännas bättre, smärtan är inte lika påtaglig!



Hur har ni det?



Kramar

2009-03-26 @ 12:00:41
URL: http://ninya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback