Längtan efter ledighet!

Om bara några fjuttiga dagar är sista tentan gjord, iallafall för den
här perioden. Samtidigt som jag vill att tiden till tentan ska gå fort
vill jag att den ska sakta ner, känner mig väldigt osäker på den
här kursen, till skillnad mot tentan i tisdags. Nåväl, det är bara att
göra sitt bästa.

Har tillbringat massor av tid i skolan, både på gott och ont.
Jag längtar efter en heldag med Lilleman, en heldag utan stress
och tentaångest. Jag är glad att han har en fantastisk pappa
som han får spendera dagarna med! Men snart börjar allvaret
när F börjar jobba, då kommer dagistiderna att bli avsevärt längre,
hur tiderna blir återstår att se när Fredrik får sitt schema....
spännande!

Kvällen har spenderats hos svärföräldrarna där vi firade svärfar
som fyllde 56 i torsdags! Har haft det helmysigt med hela stora
familjen och Liam har härjat och myst med sina kusiner. Har
faktiskt en del skoj bilder som jag tänker bjuda på imorgon vid
tid och ork.

Time to sleep.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback