Spinning och de ultimata vårkläderna.

Så var ännu ett spinningpass avverkat. Den här gången
betydligt jobbigare, men det känns oerhört skönt efteråt!
Känner mig såå duktig som faktiskt tar tag i träningen,
vet ju att hela jag mår så mkt bättre då!

Förresten, så hittade jag de ULTIMATA vårkläderna idag
till Lilleman. Nu förstår jag varför jag inte köpt några andra
på lindex, pop, nanook eller rackartyg. Jo för vart fanns dom?
Jo på stadium! EVEREST har kommit med en kollektion
skalkläder i juniorstorlekar, med både skaljacka och byxa.

Dom var supersnygga. Verkligen toppsnygga. Jackan jag
köpte påminner lite om polarn och pyrets rutiga som fanns
för något år sedan. Den känns superfunktionell. vattentät
med tejpade sömmar, andas, bra passform, allt! Enda
nackdelen är att det inte är hängslen på brallorna men
Liam börjar ju ändå bli så stor nu. Och det allra bästa
av allt PRISET! 500kr för jackan och 200kr för byxan.
Tycker det är ett kanonpris för ett sådant bra märke
som everest faktiskt är. Däremot, lyckas jag inte hitta
några bilder på nätet på jackan så jag ska försöka knäppa
kort och lägga ut. Finns i 3 olika rutiga, röd, grön och svart.
KOLLA IN DEM!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Supergoda och nyttiga muffins som ger dig massor av fibrer. För extra effekt kan du blanda ner strimlade katrinplommon i stället för russin. En bananbit i varje muffin är heller inte så dumt.



4 dl All Bran-flingor

2 1/2 dl mjölk

2 1/2 dl vetemjöl

1 dl russin

1/2-1 dl strösocker, gärna råsocker

1 1/2 tsk bakpulver

1/2 tsk salt

1 tsk vaniljsocker

1 ägg

1/2 dl olja



Sätt ugnen på 200°C. Blanda flingor och mjölk och låt det svälla i 5 min. Blanda alla torra ingredienser i en bunke. Rör ner olja, ägg och russin i mjölkblandningen. Vänd ihop med de torra ingredienserna och klicka upp i muffinsformar. Beräkna ca 20 formar och fyll dem bara till hälften. Grädda i 20 min.



Jag brukar utesluta allt socker eftersom jag har i mosad banan och russin och branflakes innehåller ju en del socker.

Bananen ska vara mogen.Sötare så.

Både Stefan och maja älskar dom,och jag :-)

Lycka till!!



Maja äls

Postat av: Eli

Hallå!

Det tipset om barnkläder kommer jag nog kika in, om det är ok.

Vi är i desperat behov av nånting bra till Noah som inte kostar svinmkt.



När jag går in på din blogg så ligger din klocka precis över ditt ansikte, ser lite lustigt ut faktiskt..men förstår att det inte ska va så. Nåt knas har hänt, kanske bara är för mig det blir så?



Kram

2009-03-04 @ 07:44:40
Postat av: Jessica

Tittade på dom kläderna igår när jag o Ingela var upp där en sväng, riktigt fina å till bra pris.

Skoj med UL och att allt såg bra ut.

kram!!

2009-03-04 @ 11:14:35
URL: http://jessicaandersen.blogg.se/
Postat av: Veronica

Åhh gjorde du? Va bra.Det är supergott:-D

Jag brukar ha i frysta bär eller fryst mango och sedan lite valnötter,mums!!! :-)

Jag ska nog prova ge Maja gröt nånting fast hon har aldrig gillat det.Inte ens när hon var bebis men man vet ju aldrig.

2009-03-04 @ 11:34:53
URL: http://vera82.blogg.se/
Postat av: Eli (igen..)

Fanns det stort utbud av de? Mycket kvar alltså???

O tre olika färger sa du.. Då måste jag spana imorn.

Kram

2009-03-04 @ 11:49:12
Postat av: Ingela

Håller med ang Everest kläder,såg dem igår,jättesnygga färger och schyssta priser.

2009-03-04 @ 13:20:47
URL: http://rutan81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback