Tentamen närmar sig.

Tror att jag har drömt om operativssytem precis hela natten, iallafalll
känns det så och jag måste säga att det känns ganska bra inför tentan
som är imorgon. Jag har aldrig haft en så fakta-inriktad tenta förr,
nej det har mest handlat om att kunna räkna osv. Så man har inte kunnat
plugga som till den här. Den här skulle man nog kunna plugga på
i veckor, och lära sig mer och mer detaljerat. Det som är så synd,
är att det verkligen är något jag skulle vilja för ämnet är SÅ intressant!
Och det är så svårt att plocka ut bara det viktigaste, och försöka
rensa ut resten när mani nte har en aning om vad det kommer
för frågor. Nåväl, jag tror att jag har hyffsad koll på det mesta i nuläget.
Nu är det en sista pluggdag i skolan innan tentan. Ikväll ska jag försöka
komma hem i hyffsad till och bara slappa och inte plugga alls.

Sedan väntar nästa tentaplugg inför en mindre rolig tenta som
infinner sig den 17:e, därefter ska jag VILA!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh, jag måste säga att jag tycker du är så duktig! Du har så mycket att göra och sköter allting utan problem! Jag beundrar verkligen dig! Hoppas du har en bra dag och att det går bra på tentan imorgon! Varma kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback