Ultraljudet!

Sitter fortfarande kvar på skolan och tentaplugga, så det blir en snabbis!
Men jag vet att jag har några nyfikna bloggläsare så jag ska uppdatera
er om att det:
*finns EN bebis i min mage.
*Proportionell kropp
*17+4 fullgångna veckor, jag är alltså i v.18 nu.
*Friskt bultande hjärta på rätt ställe (man kan bara se stora hjärtfel)
*Hjärnan rätt utvecklad
*Magsäcken på rätt ställe
*Den låg med hakan mot bröstet så någon profilbild var svårt att få.
*Låg med benen vikta mot magen och med fötterna i kors så
något kön kunde heller inte skymtas, tack och lov :)

Jag är supernöjd med ultraljudet! Hon förklarade så mycket bättre
än förra gången, så det gjorde mig jätteförvånad att vi fick så bra
information.

Sen var ju Liam till läkaren också och det gick ungefär som förutspått....
Han fick ett vredesutbrott, skrek, satte ut handen som en polis och
gallskrek:
-STOPP!!!!!!!

Som tur var, så behövde läkaren endast känna i ett fåtal sekunder
så att inte testikeln åkt upp i och med ljumskbråckoperationen, så
lidandet blev kort.

Nu ska jag återgå till pluggande, sedan väntar ett spinningpass
med Lena kl. 19.
VÄRLDENS STÖRSTA PUSS TILL LENA SOM BARNVAKTADE
LIAM UNDER ULTRALJUDET!!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Va kul att allt såg bra ut,men det förstod jag ;-)

Vad fick ni för bf datum?

Kram

Postat av: Mirjam

Åh, vad mitt hjärta värmde när jag läste det här!



Pussa Liam från mej!

2009-03-03 @ 17:02:40
URL: http://ninya.blogg.se/
Postat av: Josefin J

Roligt!

Nu vill jag också på mitt ultraljud

2009-03-03 @ 18:17:56
Postat av: Mia

Vad härligt att allt såg bra ut :-)



Ha ha jaa vad rolig han är,fast kan tänka mig att det var pinsamt just när det hände :-D

Vad dom kan kläcka ur sig roliga saker :-)

Kram!

2009-03-03 @ 19:37:10
URL: http://mariat80.blogg.se/
Postat av: Lina

Åh va skönt att allt såg bra ut! =) Är så spänd på att få se vad det är för liten krabat som gömmer sig där inne ju! Måste komma över och kika på bilderna nån dag!

Kramar!

2009-03-03 @ 21:42:17
URL: http://linaslillaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback