[Flytt av bästa vän]

Om bara en vecka kommer min bästaste Lena med hennes
bästaste Maxen och bästaste Per att BO bara några minuter
härifrån. Kan knappt fatta att det är sant!

Året var 2001 när vi först träffades, jag och Lena. NågVi hängde ra
månader senare bodde vi inte bara i samma korridor utan
delade en lägenhet, mitt i centrala Umeå.

Hösten därefter bytte vi båda gymnasielinje, och flyttade
till Örnsköldsvik. Vi har upplevt så mycket kul tillsammans!
2005 hamnade vi båda i Uppsala, jag träffade Fredde och
Lena träffade Per.

4 år senare, och båda bor i BJÖRKLINGE av alla ställen, har
två fantastiska pojkar och är tightare än någonsin!
Tight som spaghetti utan smör, och som ihoplimmat lego.

Och där fick ni hela våran historia, haha. Vad jag ville säga är
iallafall, att jag är hur glad som helst över att våra grabbar
får växa upp tillsammans!




Kommentarer
Postat av: Mala

Men gud vad roligt! Tänk om någon av mina vänner kunde flytta hit... men nej, det verkar inte så. Jäklar vilka rattar du fått Bellan, haha. Shit pommes. Där ligger man i lä vill jag lova...Mina skulle man mog inte ens kunna definera som bröst efter min maraton amning... =(

Postat av: Lena

Sötaste sötaste Bellan!! Som jag älskar dig! TACK!

2009-05-10 @ 22:02:36
URL: http://www.lenainaction.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback