[Inskolning pågår]

Så har helgen passerat och vardagen tillbaka. Lite ovanlig vardag för
min del då jag är hemma om dagarna med Liam och går på inskolning
någon timme per dag. Jag är hur som helst kanonnöjd med nya dagiset
och inskolningssättet. Nu har vi varit där i 2 dagar, igår 1 timme och idag
1 1/2. Jag har fått vara med hela tiden, och det har känts kanonbra att
inte behöva stressa med att gå ifrån osv. Liam lekte idag med fröknarna
och var inte ett dugg blyg, jag satt på en stol några meter ifrån och han
brydde sig inte om mig ett dugg! När vi skulle gå hem vart han jätteledsen
och ville vara kvar. Nu när vi kom hem och låg i sängen och vilade sa han
att han ville vara kvar där och att mamma inte skulle följa med.
Så jag tror det kommer att bli så bra det här, känner mig verkligen nöjd.

I söndags hade vi finbesök av Lena, Per, Max, Anna-Karin och Alvin.
En helmysig dag med en massa fika och lek. Liam och Alvin leker så
bra och det är så kul. Per och Fredde drog ut på sjön och fiskade så
jag fick en heldag med gudsonen och hans fantastiska mamma.

Idag ska jag och Liam gå till Veronica, Maja och Hugo och hälsa på,
ska bli kul att snacka lite skit och dricka lite kaffe :)

Nu är det dags att laga lunch, och sen vara ute en stund.

Kommentarer
Postat av: Mia

Skönt att inskolningen går bra och att ni bägge trivs!



He he jaa det har mest varit kludd förut men igår sa hon " Nu ska jag rita fiskar" och så rita hon dom där figurerna :-D



Kramar!!

Postat av: Mia

Skrev en kommentar nyss men den verkar inte ha kommit med...provar igen :-)



Skönt att inskolningen går bra och att ni båda trivs med dagiset!



He he jaa men det är mest kludd hon ritarmen igår sa hon verkligen nu ska jag rita fiskar och så rita hon dom där krumelurerna :-D



Kramar!!

2009-05-05 @ 22:02:53
URL: http://mariat80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback