[Lekdate & bebissnusning]

Inskolningen går toppen, alldeles utmärkt faktiskt!
På eftermiddagen dejtade vi lite med Anna-Karin och Alvin,
även Alvin var lite bångstyrig till att börja med så löste det sig
efter lite välling och glass och grabbarna hade hur kul som
helst tillsammans. Så himla kul, för Liam leker verkligen inte
med någon annan på samma sätt. När vi ska åka hem utbrister
Alvin "Nej inte äään", så gulligt. Så söta när dom kramas också,
man smääälter ju.

Ikväll skulle jag åka till Lina & Edvin och mysa med lillkillen, men
hann inte mer än dit så fick vi vända och åka hem till oss istället..
Fredrik åkte med C till närakuten där han fick pencillin så jag fick
agera tvåbarnsmor vilket hade varit lite svettigt om det inte var för
att Lina var här och lekte med Linus medans jag nattade Liam.
TACK FÖR HJÄLPEN. Vi får ta igen kvällen en annan dag.


Kommentarer
Postat av: Mia

Ja det är verkligen hemskt att hitta en bikini som sitter bra...ja jag gör alltid det misstaget å skickar efter en bikini..som aldrig sitter bra..suck!!

Jag får inte länken till fiskreceptet att fungera :-(

Kram

Postat av: Lina

Det var så lite såå! Det var bara mysigt att träffa er! Kom på en sak, jag vill känna bebisen sparka! Det saknar jag verkligen, men så kom jag på att jag kan ju faktiskt känna din bebis sparka!! Det är såå mysigt!! Vi får ta och ses nån annan dag!! Snart!! Kram på Er!

2009-05-07 @ 10:11:32
URL: http://linaslillaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback