[My feet hurts]

Efter en lång, trivsam, egen dag i en massa affärer och en del
shopping värker mina fötter. Jag är dock hyffsat nöjd med mina
inköp, uppdaterar ang detta.
Nu ska jag hänga tvätt, och sedan krypa till kojs!

Ikväll blev vi bjudna på mat hos Freddes bror m familj, och Liam
som hållt igång hela dagen utan att sova middag, däckade på
väg dit i vagnen kl 18. Sov ute heeeela kvällen i vagnen under
filtar och fortsatte sova tills vi skulle gå hem, sover än...
Så imorgon blir en tidig morgon! Syster med familj anländer
med nattåget imorgonbitti, ska bli mysigt att ha dem här en vecka!

Later folks

Kommentarer
Postat av: Mia

Härligt med shopping!!



Åå vilka fina smycken!!

Jobbar jag inte den helgen så kommer jag gärna!

Ska kolla upp om jag jobbar...

Kramar!!

Postat av: Josefin J

Vad kul att din syster kommer ner med familj

Själv håller jag på att packa ner alla våra saker i lådor. Flyttar till en 2a i veckan på ca 60 kvadrat. Ska bli härligt att slippa min lilla 1a på 32 kvadrat.

Bebis är mkt aktiv i magen just nu... Verkar bli en livlig krabat. Ha det bäst! Kram

2009-05-02 @ 08:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback