[Njutbart]

Bloggtorkan består - jag befinner mig under stress!

Karnevalen var fantastiska, vilka underbara barn och fröknar!
Superhärliga kycklingar och andra bondgårdsdjur var dom allihopa!
Liam var superstolt i sin kycklingoutfit, och har pratat mycket om
"kavernalen". Annars har jag njutit av att ha haft min mamma här
som tagit hand om barn och hushåll medans jag befunnit mig på
skola och Fredrik på jobb. Tusen tack för det!

Nu sitter jag ensam hemma och njuter av tystnaden och stillheten.
Jag vet att många avskyr att vara själva, men det är något jag
värderar otroligt högt! Jag behöver dom där stunderna, att vara
för mig själv. Fredrik är ute och fiskar i regnet och Liam är i Östhammar
i husvagnen hos farmor och farfar och har kul!

Nu ska jag fortsätta plugga, medans jag har chansen!

Det kommer nog att vara fortsatt torka här framöver, den 1:a juni
är det deadline och fram till dess är det mycket som ska göras!


Kommentarer
Postat av: Mia

Underbart,passa på att njuta lite av ensamheten imellan allt plugg :-)

Såg Liam som kyckling på facebook,supersöt!!!

Ha en bra helg!

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback