[3-årsbesök]

Idag står 3-årsbesök på bvc med Liam på schemat.
Därefter en lekdejt med A-k & co, och kanske Veronica o barnen.
Därefter ska vi iväg och fira Johan som fyller år.
Däremellan skulle jag behöva 20 timmars sömn eftersom jag bara
sovit 3 timmar inatt. Jag har mig själv att skylla för jag var vaken
alldeles för sent och precis när jag höll på att somna vaknade Liam
och var ledsen ett bra tag. Gick upp 6 med Liam imorse men 7.30 fick
jag lägga mig en timme, och sen sov jag med Tilde också 45 min.
Ska bli spännande att se om Liam tänker prata något med bvc-sköterskan
idag. Förstår inte riktigt varför dom inte kollar sånt där via förskolan istället,
blir lite mer naturlig miljö då...

Kommentarer
Postat av: Lina

Hörrödudu!! Inbrott i björklinge?! Försöker du skrämma upp mig?!

Klart jag vill ha sällskap! Räddande ängel! Dricker frun vin?

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback