[Dagens inköp]

Som vanligt när man är laddad för shopping hittar man inte särskilt mycket.
Det jag hade siktat in mig på var varmare mössa, tossor och vantar till Tilde
och det hittade jag! Det blev röda Lindberg. Jag gillar rött, mer än rosa.
Tossor och vantar med fleecefoder från Lindberg.
Fleecefodrad mössa från Lindberg
Body från Name It
Fint tyg va?
Hittade också några strumpor, annars blev det bara inslagspapper till julklapparna
och en massa kallingar till Fredde. Inget till mig själv - i vanlig ordning.

Kommentarer
Postat av: Lakritsfia

fina!!!! Samma mönster som bodyn fick Novali som filt i doppresent! Med varm rosa insida. supermysigt

Postat av: Eli

Så fina kläder -just den bodyn har jag till Tim också -tycker den är unisex, supersöt!!! =)

2009-11-15 @ 15:29:45
URL: http://carli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback