[En fruxo i näsan]

Idag fick Liam en tablettask med fruxo. På ett ögonblick
har han petat upp en i näsan. Paniken fylls i mig, och
den stegrar när jag ser paniken i Liam. Tog fram en ficklampa
och lyste upp i näsan och nej, vi ser inte ens godisen!!
Akademiska nästa tänkte jag genast, och det var så svårt
att trösta en panikslagen Liam eftersom jag hade minst lika
mycket panik. Stackaren, det måste ju ha gjort SKITONT att
ha en godis långt uppe i näsan. Tillslut fick vi syn på den iallafall,
eller en liten liten bit av den. Vi försökte få honom att fräsa och
han försööökte ju, gång på gång tills han bara gav upp och
skrek: "Ja kan inte!!!" Tänkte åter igen att nu måste vi åka till
ackis, fan, fan fan. Men så tog han i för kung och fosterland,
min lillla stora kämpe och fräste så hårt han bara kunde och
ut flög fruxon!! HAHA nu i efterhand kan jag inte låta bli att
småle för i samma sekund som fruxon flög ut på toagolvet
släppte paniken hos mig. Men hos Liam satt den kvar ett tag,
stackaren satt helt stilla i soffan nästan en halvtimme och såg
helt förstenad ut och bara stirrade. Vilken pärs!
Men fler fruxon i näsan blir det nog inte för herr Andersson! :) :) :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

men guud! fy skulle oxå få panik tror jag;) skönt att ni slapp ackis.

Kram!

Postat av: Eli

Men fy, era stackare! Förstår paniken! SKÖNT att han lyckades fräsa ut den, vilken duktig kille!!! Säger som Jessica, skönt att ni slapp sjukhuset! Kram

2009-11-07 @ 13:57:21
URL: http://carli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback