[Ett mjölkförsök]

Under ett par veckor har jag väldigt försiktigt börjat prova mjölkprodukter
igen. Tyvärr verkar det inte fungera nu heller. Eller, från början märkte
vi ingen större skillnad. Men nu är hon så orolig om kvällarna. Hon gallskriker
inte som hon gjorde förut, därför är det så svårt att avgöra. Men även om hon
inte gallskriker är det ju inte särskilt kul när hon är smågnällig och vaknar efter
1-5 minuter varje gång man har lyckats få henne att somna igen. Så trött är hon
men hon verkar orolig, sparkar med benen och har svårt att komma till ro.
Ska prova att utesluta mjölken nu igen så får vi se om det blir bättre.
Idag, har vi haft en helt vanlig hemma-dag. Jag har städat när Liam var på dagis.
Sen hämtade jag honom, och vi lekte med flexi-traxbilbanan. Sen kom Fredde hem
och med sig hade han en bukett rosor. Ibland kan han med :) Tack älskling! :)
Ikväll tog jag en joggingrunda på 3km och det är verkligen otroligt att jag fortfarande
har så pass bra kondition fastän jag inte joggat sen början på året. Kanske gjorde
susen den där spinningen under början av graviditeten?
Nu när Tilde äntligen har somnat in(hoppas jag) är det skönt med lite egentid.
Men egentligen borde jag väl hoppa ner i sängen jag med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback