[Låg]

Nu var det ett tag sen jag skrev nåt här igen. Man kanske
kan kalla mig lite blogg-låg. Känner mig lite låg i övrigt
också faktiskt. Vädret gör mig inte på bättre humör och jag
tänker tillbaka på gamla minnen och saknar gamla vänner.
Så kan det vara ibland, det som kallas livet.
Fredrik har befunnit sig på Island sen i fredags. Tydligen
har det varit grymt. Ikväll kommer han hem, så då får jag
höra! Jag har haft turen att få ha mina föräldrar hos mig
hela helgen och fått en massa hjälp med barnen!
Nu väntar en fartfylld vecka. På torsdag fyller Stora
Lilleman 3 år! Och det ska såklart firas med tårta och paket!
Imorgon ska vi dejta A-k, Alvin & Tova på eftermiddagen,
så den dagen är räddad! =) Fredrik jobbar kväll hela veckan
vilket jag tycker är jättedrygt eftersom det är så svårt att
lägga Liam när man är själv med båda.

Kommentarer
Postat av: Jessica

visst blir man låg av det här vädret.skittråkigt. Känns som vi inte varit ut på flera dar, Filip stackarn har varit hemma från dagis i nästan 2 v med..gissa om han är uttråkad!!

Skönt att Fredde kommer hem ikväll.

Kram!

Postat av: Anonym

Jag har också känt mig extremt låg denna helg -vet inte om det är vädret som får en att bli så eller om det är nåt annat. Saknad och annat gör sig också påmint.. Mys ordentligt med Fredde när han kommer hem, man behöver det!

Ses gärna nåt i veckan om ni har lust!

Kram

2009-11-08 @ 22:06:38
Postat av: Eli

Det ovanför va från mig...ELI!!!

2009-11-08 @ 22:08:05
URL: http://carli.blogg.se/
Postat av: Anki

Du måste ju sakna dina där hemma nåt enormt gumman! kan inte föreställa mig hur det skulle vara att lämna alla och flytta som du gjort. Men tur då att du hittat nya supertrevliga kompisar här iallafall ;-)

Yes gardinerna fanns på Fullerö men bara i blått, fast det var den färgen jag skulle ha nu iaf.

Ses imorn!!

2009-11-09 @ 00:13:48
URL: http://ankihagman.blogg.se/
Postat av: Josefin J

Brukar sakna gamla vänner jag oxå ibland. Man känner sig så LÅNGT hemifrån...

Jag och Ella är ensam nu i 7 dagar, Jone ha jobbar vecka.

Hoppas vädret blir bättre så du blir på bättre humör.

Vi har det vitt ute! Ha det bäst! KRAM

2009-11-09 @ 08:01:34
URL: http://marrakeshblandannat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback