[Mysfredag]

Måste verkligen ta tag i att göra en ny design till min blogg som jag gillar,
lika bra att radera och börja om från början för att få något gjort.
Liam hade en toppenfödelsedag igår! Oj vad glad han var för alla fina saker
han hade fått. Han fick en flexi-traxbana och en bil till den, två nya böcker, en film, småbilar och en traktor av oss.
Sen fick han två dorafilmer, en till bok, en stooor sopbil, kläder, en till flexi-trax bil, kritor, en till bil, klubbor, godis.
Nu är Liam med Fredde på Ikea för att lämna tårtan som blev över till Freddes kollegor, och jag sitter i soffan
och myser med Tilde. Idag blir en lugn slappardag med hela familjen, mys!!
Än märker jag ingenting på Tildes mage av att jag ätit mjölk, något gnälligare men ytterst lite isåfall...
jag fortsätter ta det lugnt, hoppas det håller i sig!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas för din skull att hon inte reagerar lika starkt på mjölken längre;) vore ju toppen!!

skönt med slappardag..

Kram!

Postat av: Annika

Kikar in från din vän Ankis blogg =)

2009-11-13 @ 21:56:22
URL: http://heartofconcrete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback