[Onsdag.]

Oj vad tråkig jag har blivit. Var ju hur länge sen som helst
jag skrev nånting här. Så, vad händer då?
Tilde har skrattat högt för första gången. Hon har vänt sig
från mage till rygg och hon vill helst inte sitta bakåtlutad.
Mjölk har jag sakta men säkert testat en sista gång för att
inte köpa dyr specvälling i onödan. 3 dagar har gått och
än så länge märker jag inget särskilt. Kanske är hon något
gnälligare än vanligt men inga skrikiga kvällar, utan hon
somnar nöjd när hon suger på sin lilla tumme. Min lilla
tummetjej.
Liam fyller 3 år imorgon. Detta ska såklart firas med buller
och bång! :) Något barnkalas har vi inte styrt upp, det får
vänta ett år eller två :)
Ikväll ska jag se på bonde söker fru. Det är mitt stora
onsdagsnöje. Dagarna när man är mammaledig ser ju
ganska likadana ut, men åh vad jag trivs med det här livet.

Kommentarer
Postat av: Li

2009-11-11 @ 18:36:00
Postat av: Lina

Oj, blev lite tokigt förra inlägget...

Åh, va härligt att hon inte reagerar på mjölken!! Hoppas att det håller i sig. Mysigt med födelsedagsfirande. Jösses va stor han blir!

Kramar

Postat av: Eli

Va skönt att det verkar funka m mjölken, hoppas det fortsätter så!

Redan vänt sig, duktiga tjejen, Tim har nog en stund kvar -få se om han klarar 4,5 månads testet =)

Ha en underbar födelsedag m Liam imorn!

Kram

2009-11-11 @ 19:24:05
Postat av: Lilla Gubben

Och mår du bra så mår jag bra älskling!!!

2009-11-11 @ 20:12:57
Postat av: Josefin J

Jag saknar jobbet, men tror om jag väl börja jobba skulle jag nog sakna dagarna hemma med Ella. Så Tilde vänder sig redan... Ella lägger sig från rygg till sidan och greppar tag i saker. Ge Liam en stor grattis kram från mig och Ella. KRAM

2009-11-12 @ 20:50:58
URL: http://marrakeshblandannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback