[Sovmorgon]

Liam har sovit hos farmor och farfar. Tilde har som vanligt sovit
hela natten och så har även jag. SÅ SKÖNT att sova en hel natt!
Liam hade ju också såklart sovit hela natten hos farmor och farfar,
hade han varit hemma hade han säkert vaknat som vanligt :)
Tilde vaknade och åt kl.9 men fortsatte sen att sova...
... och sover än. Jag hade tänkt ge mig ut i spåret nu innan Fredrik
åker och jobbar men vädret ser allt annat än lockande ut. Få se
hur jag gör, kanske trotsar jag regnet och drar ut en sväng ändå.

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh, va du är värd en hel natts sömn! Edvin har också börjat sova såå mycket bättre så nu börjar man ju bli människa igen. Det blev ingen fika tyvärr! Men vi ska nog kunna klämma in nåt i veckan! Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback