[Toppenhelg]

Så var det redan söndag och slut på helg. Vi har haft en riktig toppenhelg!
I fredags bjöd vi Fredriks familj på mat här, som tack för all flytthjälp. Det
var kul, inte så ofta man träffas allihopa. Igår var Liam och Fredrik ner och
åkte skridskor, och hör och häpna, grabbarna hade tagit sig fram ett par meter
helt på egen hand! Duktiga Duktiga killar! På em tog jag mig 7,5km i spåret,
skönt var det! Sen gick vi över till Johan,Anki & barnen och käkade middag med
dom, och drack lite vin! Sen gick Fredrik, Johan & Liam hem hit för att se på hockey.
Jag och Anki satt kvar och fortsatte att babbla, trevligt det! :)
Nu, söndag då... Fredrik har hockeymatch och jag tycker lite synd om mig själv
för det är så trist med matcher, hela dan går ju åt.. Jag har dessutom bara sovit
4 timmar inatt så jag lär vara trött.....*gäsp* Om det bara hade varit för det LILLA
barnet hade det känts lite lättare, men nu är det ju alltid Liam som är vaken om
nätterna och det är såå psykande. Inte så att han vill kliva upp eller så, han
somnar ju om när jag kommer men det är ju oftast flera gånger per natt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback