[Blä-natt]

Inatt har jag skenat som en dåre mellan barnen.
Fredde dög inte för Liam och han kan ju inte mata
Tilde heller. Detta resulterar i att jag känner mig som
i koma idag. Jag vill SOVA, SOVA, SOVA. Liam gick
dessutom upp 5 imorse, men då fick F kliva upp.
Fredrik jobbar dessutom på sin lediga dag, trist!
Skönt iaf att slippa iväg nu på morgonen till dagis!
Nu har vi påbörjat dagen med kojbyggning runt stora
matbordet. Dessvärre har Liam ingen ro till att leka
själv så det är bäst jag kryper in i kojan och gör honom
sällskap!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Det verkar vara en kojdag idag.

Vi har haft koja under trappan :-p

Kram

Postat av: Anne-lii

Du har alltid varit duktig på att leka med barn och ett stort tålamod med dom. Här hemma finns det en som hade dej som sin stora idol när han var liten. Jag tror du vet vem jag menar.

2009-10-23 @ 16:51:25
Postat av: Isabelle

Anne-lii: Tack! Men tyvärr så har det där tålamodet att leka förvärrats med åren... :) Tänk om det hade varit lika kul som då att leka. Nu går jag hellre ut, det är jag desto bättre på!

2009-10-23 @ 19:47:51
URL: http://bellasbabbel.blogg.se/
Postat av: Anne-lii

Ja, ja man blir ju äldre och sen är det lättare att leka med andras barn än sina egna. Jag gjorde nog som du när det blev lite för mkt. Gick ut ifrån alltihop man blir ju faktiskt lite trött på allt surr osv. Sen är man väl alltid trött. Dels sover man som en kratta och sen allt annat som har med barnen att göra. Det tar på en. Jag kan ju trösta dej med att jag sov inte en hel natt på 4 år.Men det blir bättre med åren. Ja du verkar vara ute mkt och det är bra dels för dej själv och sen för barnen. Förhoppningsvis blir de mer motståndskraftiga mot förkylningar och annan skit. Jag önskar att jag kom ut mer än vad jag gör. Men dels har jag ett jobb som är ganska jobbigt och när man kommer hem är jag så inibombens trött. Jag var mkt duktigare när barnen var små då var jag ute jämnt. Och man mår så bra sen när man kommer in.

2009-10-23 @ 21:56:35
Postat av: Moster Bodil

Ja, Bellan, vad gör man inte för sina barn!

2009-10-24 @ 09:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback