[Krasslig]

Idag känns det som att mitt huvud blivit överkört av något
stort. Hostar och känns som att jag har hela halsen full av
slem. Jag som ska ha tjejmiddag ikväll, hoppas iallafall att
huvudvärken släpper för förkylningen kan man ju stå ut.
Gårdagskvällen spenderades med Lena & Tilde i soffan kollandes
på IDOL. Åh vad bra att den där Camilla åkte, hon var ju bara
för mycket. Gillade iofs inte Nicklas heller så det känns som att
det kvittar vem som åkte.  Vad glad jag är att hon finns så nära
mig, den där Lena. :) Så mysigt att bara kunna komma över.
Hann även busa lite med Maxen innan det var dags för honom att
gå och sova, gokillen!
Vilken pärla våran Tilde är förresten. Hon somnade när jag kom
hem igår runt 23, och sover än... jodå, jag har kollat så att hon
andas. alltså har hon snart sovit i 9 timmar utan att äta. Borde
jag väcka henne kanske? Ikväll ska Liam sova hos sin farmor
och farfar, så jag hoppas att Tilde behagar sova imorgonbitti.
Då får jag ju soooovmooooorgon!! Nu säger Liam att han vill
titta på den kokiga dinosajen på utupp. Så, nu surfar jag vidare
till youtube och letar efter en dinosaurie.
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Maria

Fiin Blogg :D



Såg du IDOL igår?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback