[Nanook-kap!]

Jag har gjort ett kanonköp. Har länge velat över vilken overall
vi skulle köpa till Liam i vinter. Efter många om och men så
bestämde jag mig för att slå till på en Nanook i år igen. Jag var
ju så OTROLIGT nöjd förra året, han blev ju aaaaldrig blöt
i den och det känns rätt så viktigt här där det är så mycket slask.
Mjuk och lätt att röra sig i är den också, och supersnygg.
Priset är ju lite över vad jag klarar av, 1895kr i år men jag fick
tag i en begagnad för 1000kr. Och jag lovar, den ser helt NY
ut. Den var endast använd en vecka i fjällen och några enstaka dagar
till då dom bodde i Kalmar där det mest varit regn.
ÅH VAD JAG ÄR NÖJD! Nu har jag inte så många overaller att
jämföra med, men denna känns verkligen vara i världsklass.
10 000 mm vattenpelare till exempel, inte illa! Nu måste bara
inhandlas en extraoverall, fast det känns rätt trist. Men OM han
till exempel kissar på sig i den och man måste tvätta den måste
man ju ha något att sätta på när han ska vara på dagis osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback