[Vägningsdag]

Nu har jag vägt lilla gumman. 5440gram och 58cm lång.
Hon ökar inte lika mkt i vikt som Liam gjorde när han var
bebis men hon följer sin kurva så det är ju jättebra!
Förra gången sa ju en annan sköterska att det var på gränsen
att jag skulle behöva väcka henne om hon sov 7 timmar utan
att äta. Nu sa en annan att det behöver jag ABSOLUT INTE göra.
Hon vaknar själv när hon är hungrig. Det är ju så jag själv också
tycker men det var skönt att få det bekräftat!
Nu ska jag lägga in en regnbågslax i ugnen. ÅH VAD GOTT!!!
Jag har ju massor av fisk i frysen, sån där god fisk som
regnbågslax, öring, torsk och aborre. Sån där som jag haft turen
att FÅ av duktiga fiskare =) Men jag är ju lite snål, tänker att
jag måste spara den men vad fanken, man måste ju äta upp
den nån gång!
Sen är det dags att hämta hem Lillemannen igen då, tro vad vi
ska hitta på i eftermiddag då? Imorse var det -3 grader, klädde
säkert på Liam alldeles för varmt men hellre det än att han fryser.

Kommentarer
Postat av: Anki

Meeeen den laxen skulle ju vi bli bjudna på!! ;-)

Jaja bara att skicka ut Fredde på sjön igen nu när ni åker upp! :-D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback