[Affär]

Lördag idag, och viiiilket väder! Såå varmt och härligt.
Jag har fixat i rabatterna men när man väl kommit en
bit på vägen är det någon som ska underhållas. Antingen
en hungrig bebis eller en uttråkad storebror! Åh vad jag
önskar mig lite tid att greja :) Tycker att det är så
avslappnande att riva ogräs, fint blir det också!

Idag har vi sålt våran finfina jacuzzi. Nu ekar det tomt
i badrummet och jag undrar om vi tog rätt beslut?
Jo, det gjorde vi nog. Badkaret ska ju hållas rent, och
känns lite väl opraktiskt när man har småbarn. En ny
duschkabin blir det istället, lite finare modell! Men tur
hade vi, han prutade nästan ingenting så vi fick bra
för det mot vi hade trott! =) Nu får skötbordet äntligen
plats därinne, nice!!



Ikväll åker Fredrik iväg med polarna på jobbet på femkamp
och tacobuffé. Undra vad vi ska hitta på att äta till middag
då? Tips mottages tacksamt! Mjölkfritt ska det också vara.
Tråkigt att laga mat till mig själv bara, Liam är ju lite kräsen
i maten så han lär bli nöjd över pasta och köttbullar men
det känns ju lagom kul på en lördag.




Kommentarer
Postat av: Lakritsfia

Kycklinggryta? Blir suuuupergod om man använder soyagrädde! mumma :-D Härligt att ni sålde jaccuzin så fort.

Postat av: Josefin J

För oss blir det varmamackor

2009-09-19 @ 17:20:05
URL: http://marrakeshblandannat.blogg.se/
Postat av: je

2009-09-20 @ 07:27:13
Postat av: Anonym

Ja jag tänkte oxå på det om man skulle testa blanda....får prova det;)

Vad skönt att ni fick jacuzzin såld.

Kram!

2009-09-20 @ 07:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback