[En utvilad mamma]

Åh tack söta rara trötta Tildeling! Inatt lät den underbara
ungen mig sova från 23-05, så otrooooligt skönt. Somnade
gjorde hon redan vid 22 så om jag lagt mig då hade jag fått
sova mååånga timmar... Och hade det inte varit för att Liam
vaknade tidigt idag så hade vi nog sovit än, för det gör
lilla skrotan iallafall :) Men det är mysigt att få lite tid i soffan
med bara Liam på morgonen tycker jag!

Idag väntar först en barnvagnspromenad med Eli efter dagislämning,
därefter ska jag väga Tilde. Sedan hämta Lilleman på dagis.
Med lite tur hinner jag rensa lite bland bilder däremellan.

Ha en fin torsdag! Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: josefin j

Vi ska på sociala och skriva på faderskapsintyget. Skönt att Tilde sovit hela natten. Ha en bra dag! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback