[Fixardag]

Så har man fått sova inatt igen då. Snacka om härligt!
Tilde somnade när vi kollade på idol hon och jag, dom
andra hade redan slocknat i våran säng. Jag sover så
dåligtn är vi ligger där alla fyra så jag och Tilde tog
soffan inatt och den äääär ju sååå sköööön att sova i!
Tilde åt kl 23 sen sov hon tills 5 när det var dags för
nästa sväng. Underbara unge!!! Sen somnade vi om tills
storebror klev upp vid 06.45.

Idag är en mysdag! Tilde sover i vagnen, Fredde & Liam
tog en tur till stan och nu ska jag slänga in lite kräk-
kläder i tvätten. Sen ska jag nog vara uuuute idag och
fixa på tomten, det är ju så härligt ute.


Kommentarer
Postat av: Anki

Lyyyyx!! Vad mysigt gumman, passa på att njuta i solen =)

Postat av: Eli

Va läskigt det lät det där med blodsockret, men som du säger -borde inte fler veta om det isåfall??

Och gäller det mindre barn så kanske man inte behöver oroa sig så mkt?

Men åt hon vid 23 o sen vakna kl 05 så är ju det 6 timmar -det borde ju inte vara nån fara när hon äter så bra på dagarna.

Kram

2009-09-18 @ 13:25:39
URL: http://carli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback