[Mysiga dagar]

Så var fredagkvällen här och jag kan se tillbaka på två 
toppendagar! Eller hela veckan har iofs varit riktigt bra.
Igår tog jag och Tilde bussen in till stan, för att shoppa 
lite. Hon sov gott i bärsjalen medans jag handlade kläder.
Till barnen såklart. Lunchade gjorde jag med min bästa
Lena, tack för den stunden! Vad jag fick med mig hem
var 2 par braxor, en klänning, 2 bodys och en pyjamas
till skrotan. Såklart blev inte Liam lottlös heller, utan 
han fick ett par byxor, en tröja och en traktorpyjamas
som blev väldigt uppskattad. 
 
Dagen har jag och Tilde spenderat hos Fia och hennes
goa tjejer, tillsammans med A-k, Alvin, Tova, Veronica, 
Maja & Hugo. Tack för några riktigt trevliga timmar! 
Liam fick umgås med pappsen idag eftersom F jobbar
hela helgen, men även om det var lugnt och skönt 
att bara ha Tilde med så saknade jag Lillemannen 
när alla andra hade sina storingar med, så nästa gång
får han allt hänga med han också! 
 
Hem för att fixa käk som fick bli porterstek då vi 
fick finfrämmande av familjen Hagman! Vissa människor
är så otroligt lättsamma att umgås med och man kan 
verkligen vara sig själv. Dom är sådana människor 
och vi har så roligt tillsammans! Killarna leker så 
bra, ja Fredrik & Johan såklart. Ja, småkillarna med ;)
Jag och Anki lyxade med ett glas vin var, gott var det! 
Till efterrätt slängdes det ihop en äppelpaj. Mums!
Nu har båda barnen knoppat in för natten och det är 
väl dags att bege sig för oss med... 

Kommentarer
Postat av: Anki

Tack gumman vi tycker likadant om er!! Och visst är det skoj att både de små och stora pojkarna leker så bra :-D

Maten var supergod och pajen med! KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback