[Mysiga måndag]

Jag gillar till skillnad från de flesta andra måndagar.
Jag tycker att det är skönt att ha en dag i början på 
veckan då Liam är ledig från dagis. Man kan ta allt i 
sin egen takt på morgonen, inget stress för att man
ska iväg och man kan planera dagen precis hur man
vill! MYS.
Jag är så otroligt bortskämd på nätterna. Från Tildes
3:e levnadsdygn har hon inte varit vaken en endaste
natt. Jo, en gång var hon vaken i 2 timmar på natten
men det är det längsta. Hon sover som en klubbad säl
på nätterna, och vaknar hon för att äta lite är det ingen
långvarig stund. Jag har aldrig behövt gå upp för att 
byta blöja på natten heller, sååå skönt. Igår somnade
hon 22 och hon sover än. Ammade nån gång runt 5 som
vanligt, helt okej :D Extra mysigt är det att få en liten 
stund själv med Liam i soffan på morgonen, när hon 
snarkar vidare i sängen... :) 

Kommentarer
Postat av: josefin j

tilde verkar vara en toppen bebis. ella äter oftast 3 gånger per natt eller mer. fast hon är duktig på att somna om efteråt trots blöjbyte varje gång. så de ska man inte klaga på.längtar till då hon börjar äta bara 1-2 gånger. ha en bra dag! jag har nu en vecka utan jone. ska passa på att åka hem till strömbäck. kram

2009-09-28 @ 06:53:56
Postat av: Veronica

Lyllos *inte ett dugg avundsjuk:-p *

Postat av: Anki

Det börjar arta sig här med. Inatt åt hon inget mellan 12 och 4 iaf! Men då vaknade Alvin 2.30 istället och krävde välling ;-) Haha aldrig blir det helt bra! Men det kommer det kommer..

Jag gillar också måndagar!!

2009-09-28 @ 10:48:17
URL: http://ankihagman.blogg.se/
Postat av: Mia

Här är en till som faktiskt gillar måndagar..iaf den här måndagen när jag är ledig :-D



Vad underbart att få sova hela nätterna!!

Vilken underbar bild du har som header :-)

Kramar!!

2009-09-28 @ 11:17:11
URL: http://mariat80.blogg.se/
Postat av: Jessica

kikar in, såg din adress på FL

2009-09-28 @ 11:44:34
URL: http://metrobloggen.se/fitmom
Postat av: Lakritsfia

Vad fiiiiiiint det blir!!!! :-D

2009-09-28 @ 18:03:19
URL: http://fiaeleonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback