[Onsdag]

Idag har jag klippt och slingat håret! Åh så skönt att få 
bort den hemska utväxten som nästintill såg svart ut. 
Varför ska håret bli så råttgrått med tiden? Tänk om man 
fått behålla det där blonda från när man var liten... 
 
Utöver detta har jag inte gjort så mycket idag. Jag och 
lilleman har lekt med helikoptrar, byggt med lera. 
Fredrik kände sig hängig så han åkte hem från jobbet.
Jag känner mig inte heller på topp. Har ont i varenda
kroppsdel känns det som, och fryser gör jag.. vill ej bli 
sjuk nu! Ska ju på underbara barn mässa i helgen och på 
fredag ska jag mysa med gudsonen! 
föresten, NU har Fredrik fått pengarna från försvåringskassan.
Heja, bra jobbat! 9 veckor senare... 

Kommentarer
Postat av: veronica med emma och fanny och lina

jag e nog lite off:-) va e underbra barnmässan? när var hur?? lät ju kul:-) hoppas ni slipper bli sjuka!! kram

2009-09-30 @ 21:17:09
Postat av: Isabelle

Det är en stor barnmäss i Älvsjö, har själv aldrig varit där så jag vet inte så mycket heller, men man kan kika in på www.underbarabarn.com

2009-10-01 @ 06:32:48
URL: http://bellasbabbel.blogg.se/
Postat av: veronica med emma och fanny och lina

okej tack! såg det här idag,;-)

2009-10-01 @ 19:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback