[Renovering pågår!]

Nu är renoveringen av Liams rum igång, såå skönt! Fredde har
hunnit spackla första svängen, åh vad jag längtar tills det blir klart!
Det blir vitt med en fondvägg. Fondväggen tror jag ska vara målad
i ränder, med vitt, mörkbrunt och limegrönt. Blir det bra tror ni?
Åh vad kul när man får börja inreda sen!!

Inatt sov Tilde från 22.30-03.30. Hon åt en tugga, och spydde upp
lika fort. Hon verkar inte vara hungrig på nätterna, har aldrig ätit
särskilt mycket. Sen var hon vaken till 04.30 efter att ha kräkts igen.
Önskar att hon kunde ta nappen, mormor nu får du göra en insats
när vi kommer upp för du verkar vara haj på det där! =)

Nej, dags att ta tag i tvätt-vikning och säng-bäddning. Därefter
ska jag göra frukost. Ikväll väntar föräldramöte på dagis.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej. klart vi måste ses. Va kul att Edvin och Liam får nästan samma färger i sina rum! Älskar dom färgerna.

Kramar

Postat av: mormor

Bara ni kommer så nog ska jag lära tösen att ta nappen!

2009-09-16 @ 21:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback