[Rensning av bilder]

Jag sitter och rensar bland alla tusentals bilder på Lilleman som
vi har i datorn. Jag började med december 2008. Jag har inte
kommit längre. Varför sparar man 10 nästan identiska bilder?
Varför sparar man suddiga tråkiga bilder när man har så många
andra fina? Varför framkallar man inte oftare? Varför sätter man
inte in dem i album?

Jag hade lovat mig själv att jag aldrig skulle låta korten ligga kvar i
sina "förpackningar" i en kasse. Jag skulle sätta in alla bilder i album
och skriva om varje kort. HA, vilket skämt. Jag har inte satt in en
endaste bild. Nu har jag lovat att ta tag i detta innan det är alldeles
för sent. Jag börjar här och nu, med att rensa innan framkallning sker.
Om sisådär några månader. Då det bara är att börja om med rensningen.
SUCK.     PUST.     STÖN.

Efter rensning - 190 bilder kvar från december 2008.
Hur sjutton väljer man vilka som ska framkallas?
Kanske borde börja om och rensa en gång till....

Är ni duktiga på att framkalla, sortera och sätta in bilder i album??

Kommentarer
Postat av: Mia

Neeej de e jag inte :-( och jag har världens ångest för det..har inte rensat/framkallat bilder sen Ebba var 3-4 månader..helt hemskt!! MÅSTE ta tag i det!!

Kram

Postat av: Jessica

nej du..här är alla bilder kvar i datorn med,måste oxå rensa..lite trist är att vi knappt har bilder alls på filip sen liten i datorn,fick en datakrasch för ngt år sen:( men på han har vi iaf 2 album som jag gjorde när han va liten.

Kram

2009-09-16 @ 22:35:36
URL: http://jessicaandersen.blogg.se/
Postat av: Maggan

Ja faktiskt jag är ganska duktig, fick hem 400 kort bara från sommarens bravader som är insatta i olika album (barnen har vasitt + mitt).Jag har ju hyfsat många album. kort är ju sååå kul

Kram Maggan

2009-09-17 @ 11:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback