[Teknikens under]

Ingenting stressar mig så mycket som när inte tekniken fungerar
som den ska. Ikväll har det varit rent ut sagt förjävligt! 
Funkar inte seb:s e-legitimation, så är det webläsaren som strular
och strular inte den så buggar försäkringskassans inloggning. 
Det hela slutade med att jag fick starta upp pc:n (har annars mac)
som låg nerpackad i en kartong, för att sedan installera antivirusprogram
eftersom jag inte använt den sen mjukvaran blev utbytt. Därefter var 
det bara att börja om med e-legitimationen och NU har jag äntligen 
kunnat beräkna föräldrapenningen. Det var ju faktiskt inte viktigt
just ikväll, men bara för att det inte funkar MÅSTE jag bara envisas
tills det funkar. NU kan jag somna lugnt.
Tilde har blivit krasslig. Hon hostar, är snorig och verkar orolig i magen.
Stackars lillskrutta. Inatt sover vi i soffan, Fredde & Liam tar upp alldeles
för mycket plats i sängen. Liam kan ju inte ligga på en kant, och 
jag vågar INTE låta honom ligga bredvid Tilde och det medför ju att Tilde
måste ligga på en kant. Det gör mig inte heller vidare trygg även om 
hon inte kan rulla ännu. Nej, vi sover bättre här i soffan.
Oj vilket dravvel. Jag förstår om ni slutade läsa efter första stycket. 
Puss på er och godnatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback