[Tisdag]

Här har jag inte mycket att uppdatera om. Helgen var en riktig
slapparhelg, skönt! Igår träffade vi Eli & Noah på förmiddagen,
och på eftermiddagen tog vi en lekdejt med Anki, Jessica, Ingela
med kids. Mycket trevligt, dagen går lite fortare om man träffar
lite folk!

Liam var uppe långt före tuppen imorse så vi får hoppas att han
inte är för trött när han ska lämnas på dagis...

Tilde fortsätter att ha ont i magen om kvällarna, och jag har
uteslutit mjölk nu helt och hållet så får vi se... Hoppas att
det hjälper så hon får må lite bättre lillfisan.

Idag ska jag och lillskrotan städa och tvätta när Liam är på
dagis, kaaanske att man hinner vila en stund också :)
Någon promenad blir det inte idag iallafall, min hals känns
helt igenproppad!

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja det är nog så jag känner också..alla pratar om att alla ska vaccineras och man har ju hört så mycket olika om det där vaccinet och jag är rädd att dom inte kollat upp alla biverkningar än... så egentligen känner jag att jag inte vill vaccineras samtidigt kommer man ju ångra sig nå fruktansvärt om man verkligen åker på flunsan...usch!! Supertack för sidan,verkar stå mycket och bra med info där,ska kolla in sidan ikväll när jag kommer hem :-)

Kramar!!

Postat av: Lina

Det skulle vara jätteroligt om du skulle komma och hälsa på oss! Skulle vara så roligt att träffa lilla Tilde igen också! ;)



Kram

2009-09-02 @ 08:17:50
URL: http://linaslillaliv.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag har också bara hört bra om pop:s overaller,men det skiljer 500 i pris på kappahls och pop..men det kanske är värt det ändå..japps det står på beskrivningen av overallen att den kan torkas i torkskåp på låg temperatur iaf.

Ja de e supertrist att redan nu tänka på vinterkläder..

Vad ska Liam ha för overall?

Kramar

2009-09-02 @ 10:05:07
URL: http://mariat80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback