[Gräsänka hela helgen]

Här är man uppe med tuppen fast hela familjen sover.
Lillskrotan har två dagar i rad varit vaken mellan 13-22,
helkonstigt eftersom jag är van att hon alltid sover!
Skönt iallafall att hon inte skriker utan är en glad bebis!
Dock får man inte så mycket gjort eftersom hon inte
är så nöjd att ligga själv någonstans...

Vägning igår, hon hade gått upp 435gram på två veckor,
inte så mycket som Liam gått upp men hon följer sin
kurva så det är bra. Nu väger hon 4720 och är 55 lång.

Ikväll åker Fredrik till Norrland med Perra för att fiska lite,
känns lite jobbigt att sova själv i huset måste jag säga.
Men det ska nog gå bra!

Kommentarer
Postat av: Josefin J

Tilde verkar vara i "dagbebis" medan Ella är en "nattbebis" och är vaken på nätterna. Hon är oxå glad. Jag är ensam hela helgen. Känns lite pirrigt. Men ha nu klarat av första natten. Ha en bra dag! Kram

2009-09-04 @ 09:49:45
Postat av: Eli

Det kommer gå jättebra! Första gången du sover ensam där sen ni flyttade dit antar jag?!

Va skönt att hon är glad när hon är vaken så länge! Tim blir otålig o sur om han inte aktiveras när han har sina vakenperioder, fast det är iofs bara om han inte får va med...så då kanske de är lika ändå. För lägger man ned honom nånstans när han är vaken så är han inte glad =)

2009-09-04 @ 20:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback