[Vaccinet.]

Kul, jag raderade hela min design av misstag. Höll på att greja
med designen på en annan blogg och skulle logga in på min för
att kolla en sak i koden, och så trycker jag på heeeelt fel ställe.
Ja då är det bara att börja fixa o trixa igen då :)

Iförrgår diskuterade jag svininfluensan med min vän Lena.
Har nog inte riktigt insett att man nu verkligen måste ta ställning
till om man ska vaccinera eller ej. Och barnen.
Igår läste jag att nya rekommendationerna är att inga barn under
3 år ska vaccineras. Riskerna med vaccinet anses större än nyttan.
Vad säger det? Jag tycker det där vaccinet verkar läskigt, och
jag blir nästan lättad över att slippa bestämma mig för att INTE vaccinera
mina barn, känns bättre att få det som en rekommendation.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/svininfluensan/article5739363.ab

TÄNKER NI VACCINERA ER??

Kommentarer
Postat av: Lakritsfia

Men vaccinet är väl inte godkänt för barn under 18? Vet att de skulle stressa fram ett godkännande men vem vill riskera att vaccinera sina barn när inte ordentlig forskning gjorts??? Tror inte på massvaccinering alls....



Hoppas allt är bra med er!!!!!!

Postat av: mormor

Nu tycker mormor att det är dags för några nya bilder på guldklimparna. Kram

2009-09-09 @ 09:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback