[Vägning på bvc]

Tilde är vägd och fast hon kräks och jag inte tycker
att hon äter särskilt ofta så ökar hon sina 200gram
i veckan.

Nu väger hon 5065 och är 57 lång. Helt otroligt att
dom kan växa så mycket på så kort tid. Wow.

Hon sa även att det var på gränsfall att man skulle
väcka dem om dom sov så länge som Tilde gjort inatt,
dvs 7 timmar. Väcka? Vadå? Jag vill ju sova!! =)
Ska jag ställa väckaren för att väcka någon som också
bara vill sova och som inte är hungrig? Näeeee...
Det var på grund av blodsockret, men efter lite
närmare efterforskningar ska det inte vara någon
fara när de har kommit upp i den åldern Tilde har.

Kommentarer
Postat av: Jessica

nämen har du Yvonne eller?? haha känner igen det där med väckningen;) skönt att hon går upp trots kräkningarna.

Kram!

Postat av: Mia

Jaa nu måste jag ta tag i det..gäller väl bara att börja så att man är igång så flyter det säkert på..men jag har ju tagit MASSOR av kort och knappt rensat ur så det måste ju också göras...men det blir ju inte mindre kort ju längre tiden går..

Kram

2009-09-17 @ 23:21:27
URL: http://mariat80.blogg.se/
Postat av: Jessica

hade ingen aning om anledningen till varför man ska väcka...lät ju lite läskigt så då förstår jag varför dom tycker det.

Kram!

2009-09-17 @ 23:25:25
URL: http://jessicaandersen.blogg.se/
Postat av: Eli

Ang att väcka så sa de i början att vi skulle göra det med Tim, han skulle absolut äta varannan timme dygnet runt -men det har vi inte följt. Han äter ju så bra när han väl äter och som mest har det gått 5 timmar emellan -o då är det nattetid, så jag kör på det som känns bra för oss.

Han äter desto oftare på dagarna istället -tar väl igen det då kanske?



Kram

2009-09-18 @ 09:06:50
URL: http://carli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback