April 15, 2010

Nu har det varit dåligt med inlägg här ett tag - igen. Jag vet
inte riktigt varför lusten inte infunnit sig, kanske har jag bättre
för mig än att skriva om precis ingenting här i bloggen ;)

För det är så livet känns just nu, det händer inte så mycket mer än
alla dessa vardagliga ting. Men det är inte så bara. Jag njuter mer
än någonsin av livet. Dagarna har varit fyllda av solsken, vårkänslor,
utelek och tiden har bara sprungit iväg.

Jag har tagit tag i träningen på allvar. För 6:e dagen i rad har jag nu
tränat. Joggat i söndags, måndags, igår och idag. Och sen den underbara
aerobicsen i tisdags då. Imorgon tänker jag ge min kropp en vilodag,
har hört att det ska vara bra ;) Känns iallafall skönt att vara igång,
kanske är det en kombination av vårvädret och träningen som gör mig
så oerhört lycklig just nu. Och så barnen förstås.
Återkommer med bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback