[Dagarna går!]

Så har halva den här veckan sprungit iväg då. Inte har vi
gjort särskilt mycket som vanligt. I måndags träffade vi
mammamaffian och igår gjorde vi ingenting alls efter dagis.
Ibland blev en hemmadag för Liams del eftersom han klagade
så på ont i magen men vips när jag ringt dagis försvann det
och han har väl aldrig varit så full i farten som idag ;)
Så kan det gå, men bättre att vara hemma en dag i onödan
än att gå till dagis och smitta ner alla andra(om det varit nåt).
Som tur var, så var våra kära vänner A-k m barn också bara
hemma så vi fick fördriva ett par timmar hemma hos dem!
Tack för det! Är SÅ glad att ni är våra vänner och att ni bor så
nära!

Nu är Liam på gympa, och Tilde leker med bilar. Jag sitter här
och njuter av att göra ingenting.

Ikväll väntar en joggingrunda med min favvis Lena och därefter
måste barnmat göras för här är det tomt i frysen. Trist då jag
inte alls känner för att laga någon mat men burkmaten är inte
så populär och många kronor dyrare blir det varje månad...

HEPP!

Kommentarer
Postat av: A-K

Och vi är glada att ni är våra vänner och bor nästan grannar!!

Nä barnmatslagning är ingen höjdare nu, stackars Tova kommer bara få fisk närmsta dagarna tills man får arslet ur igen och lagar nåt nytt. Fisk och gröt. Stackars barn.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback