[Egentid <3 ]

Sitter här alldeles ensam ikväll, och gud så skönt det är! Tilde sover,
Liam sover förhoppningsvis också fast hos farmor och farfar och F
är på tevespelskväll med några polare från jobbet. Lugnt och skönt
har jag det! Jag älskar min egentid och skulle inte klara mig utan den.
Idag har vi rensat på tomten. Och mer kommer det att bli, för fy bövelen
vad mycket vi har att göra! När vi flyttade hit var det ju överväxt i alla
rabatter, och sådana finns det gott om! Så nu blir det spännande att se
vad som börjar växa. Hittills har det kommit en massa krokusar, tulpaner
på väg och några andra vårblommor jag inte kom ihåg vad dom hette.
Fia - var det du som upplyste mig?

Kommentarer
Postat av: Fia

:-D Skilla!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback