[Fredag! ]

Pustar ut i soffan efter ännu en helt vanlig dag! Men trött som vanligt,
efter att allt gått i ett hela dan! Först handla mat på willys. Därefter en
snabbis till Ikea för att köpa gungor och romerska ringar till Liam som
nu så fint hänger i vårat äppelträd. Hem, lunch, ny tand hos tandläkarn
för Fredde, Alvin kom på lekbesök, Fredde drog till Sthlm för mingelkväll
på jobbet med kunder, middag hos A-k & gänget, hem, gröt till ungarna
och nu har Tilde somnat helt själv i sin säng i Liams rum och jag och
Liam har lite mys i soffan. Snart dags för läggning av Liam som sitter
och ser på film och gäspar om vartannat.

TACK BÄSTA ANKI FÖR DEN GODA MIDDAGEN, GULD VÄRT!
Lägger ut de finaste bilderna på dig jag kunde hitta:


Kommentarer
Postat av: Fia

hahahahahaahah! garvar så tårarna sprutar Första och andra bilden gjorde verkligen min dag!!! :-D hahahahha

Postat av: Anonym

Tja!

Ja, jo jag blev lite chockad att det redan är dags för tandläkarbesök, konstigt! Han har ju precis fyllt 1 vid den tiden, dom kanske har ändrat sen Liam va så liten.

Det ska bli kul å se vad dom gör!

Kram å grattis på födelsedagen!

2010-04-28 @ 16:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback