[Tid köpes!]

Någon som har lite tid över och kan sälja lite till mig? Betalar högt! :)
Galet vad mycket vi har att göra på våran tomt! Och galet mycket
motivation och lust har jag att bara sätta fart och greja på, men så
var det ju det här med barnen då... Tilde är nog i den sämsta tänkbara
åldern för att spendera tid på tomten. Inte kan hon krypa ute i bylsiga
kläder. Kunde hon det skulle jag nog ändå ha fullt upp med att kolla
vad hon stoppade i sig. Inte har hon någon vidare lust att sitta i vagnen
heller, och leka går inte så bra med vantar och utan blir hon iskall
om små handsingarna. Sover gör hon inte heller. SÅ frustrerande att
inte hinna göra sådant man bara vill få klart!

Nu kryper hon riktigt bra, våran lilla gullviva. Ställer sig upp mot saker
gör hon också, och tror att hon bara kan släppa och så... faller hon!
Två dagar i rad har hon sovit 30-45min på hela dan. Gissa om hon
varit trött där vid läggdags? Inte vill hon sova där heller, tills huvet
dunkar ner i kudden och ögonen går i kors. Vilken tok! Det är iallafall
skönt att båda trollen somnar vid 19-20 varje kväll så man får lite
lugn om kvällarna.

Liam har inatt sovit hos farmor och farfar. Som han älskar det!
Supermysigt att få en massa uppmärksamhet och få göra en
massa roliga saker bara! Så tacksam att han är så trygg tillsammans
med dem och att dom ägnar så mycket tid till honom. Liam är roligare
än någonsin. Så mycket roligt som man får höra varje dag!
Han är en fantastisk storebror och det råder inga tvivel om att han
älskar sin lillasyster, kanske mer än allt annat.

Lördagkväll då, och tvätten ropar på mig. Så roligt kan man ha det
på en lördag, men jag trivs ganska bra med det faktiskt! Jag är
en riktig hemmanörd. Imorgon ska Tilde premiärsova inne hos Liam,
ska bli spännande att se hur det kommer att gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback