[Buzzadorer sökes!!]

Just nu söker buzzador med ljus och lykta efter småbarnsföräldrar som
vill testa produkter för bebisar helt GRATIS!
Kanske kommer du att få gratisblöjor... välling... bebismat eller nåt annat
som kostar en massa pengar!
Buzzadorer behövs till följande:

- En kampanj som riktar sig mot föräldrar med barn födda mellan 1 juli 2010 och 1 september 2010. Det rör sig alltså om riktigt små bebisar, och även gravida som beräknas föda inom de närmaste dagarna! Inbjudan till denna kampanj kommer gå ut till målgruppen under september.

- En kampanj som riktar sig till föräldrar med barn födda mellan 1 jan 2009 och 17 mars 2010, det vill säga barn som är ca 6-18 månader gamla. Inbjudan till denna kampanj kommer gå ut till målgruppen inom bara några dagar, så ju snabbare dina bloggläsare registrerar sig som Buzzadorer desto större är chansen att de blir inbjudna till denna kampanj.


Jag tycker det är grymt att vara buzzador! Förra kampanjen fick vi en massa bebisfruktpuré att dela ut till

bekanta med småbarn! Vill du bli buzzador? Följ länken nedan!

https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=BellaSj





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Isabelle!

Jag funderar på om jag ska bli en Buzzador, men, är det kul? Eller känns det mest jobbigt när kampanjerna väl kommer?

Lite nyfiken, man borde väl kunna testa iaf om man passar för det?

Kram*

2010-08-30 @ 15:21:57
Postat av: Diana

inlägget va från mej! =)

Postat av: Anonym

Hej, jag gick med & du stod med så jag antar att dom ser att det va du som värva mej, jag följde din länk här i inlägget. Hoppas du fått poöng nu! Testar iaf!



Ja visst det är en heldress, dom är så jäkla fina! Om du klickar på mitt inlägg på bilden så tror jag du kommer till deras hemsida där man beställer dom. Finns hur många coola som helst!

Kram kram*

2010-08-30 @ 21:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback